Działająca w ponad 80 krajach organizacja Superbrands Ltd. Już po raz kolejny wyłoniła najsilniejsze marki na polskim rynku. W wyniku głosowania członków Konfederacji Lewiatan złożonej z ekspertów najbardziej wpływowej organizacji biznesowej w Polsce, marka UNIMOT znalazła się wśród najsilniejszych marek biznesowych na polskim rynku i została wyróżniona tytułem Business Superbrands 2020.
Z rąk przedstawicieli organizacji SuperBrands, wyróżnienie dla marki UNIMOT odebrała Agnieszka Bobrukiewicz – Dyrektor Marketingu w UNIMOT S.A.
„To dla nas wielkie wyróżnienie, z którego jesteśmy dumni, gdyż zdajemy sobie sprawę jak ważne jest w dzisiejszym świecie budowanie wizerunku marki” – mówi Agnieszka Bobrukiewicz. „Jednocześnie przykładamy dużą wagę do tego, żeby siła naszej marki wynikała bezpośrednio ze strategii naszego działania, którą zawsze stawiamy na pierwszym miejscu.” – dodaje Bobrukiewicz.
UNIMOT S.A. działa na rynku paliw, energii i gazu od ponad 27 lat i jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Poza obrotem paliwami płynnymi i gazowymi firma tworzy także na zasadach franczyzy sieć stacji paliw pod marką AVIA na terenie Polski i Ukrainy.
Pomysł na przyznawanie wartościowym markom nagród pod nazwą Superbrands powstał ponad 21 lat temu w Wielkiej Brytanii. Dziś co roku nagroda ta jest rozdawana w 88 krajach na pięciu kontynentach. Natomiast wybór marek zawsze opiera się na tych samych kryteriach oraz na podstawie preferencji klientów lub opinii niezależnych ekspertów.