Jedna ze spółek należących do Grupy UNIMOT odświeżyła swój wizerunek. Zmianę logo i jego unowocześnienie można zobaczyć na nowej stronie internetowej, która właśnie wystartowała.Odświeżony wizerunek to połączenie tradycji z nowoczesnością.
Odświeżenie wizerunku spółki EnergoGas ma za zadanie wyróżnienie jej na bardzo konkurencyjnym rynku energii elektrycznej. Logo i nazwa firmy zostały poddane zmianom graficznym, ale podstawowym założeniem było zachowanie kolorystyki oraz bezpośredniego nawiązania do identyfikacji wizualnej Grupy UNIMOT. Stąd też utrzymana kolorystyka oraz kształt sygnetu towarzyszącego logo, który został uproszczony zgodnie z najnowszymi trendami.
Wraz z prezentacją nowego logotypu, spółka EnergoGas uruchomiła także nowy serwis internetowy, który zawiera wiadomości o spółce oraz jej ofertę. Serwis jest nowoczesny i responsywny, czyli zaprojektowany w taki sposób, aby poprawnie wyświetlał się na tradycyjnych komputerach PC, ale również na urządzeniach mobilnych, takich jak smartfony i tablety.
Nowy logotyp i serwis internetowy to pierwszy etap działań marketingowych spółki EnergoGas. Efekty można obejrzeć pod adresem www.energogas.pl. Zapraszamy!