W trosce o bezpieczeństwo swoich klientów, w okresie trwania pandemii koronawirusa, sieć stacji paliw AVIA wprowadza na swoich stacjach pakiety ochronne. W ich skład wchodzą żele i płyny do dezynfekcji oraz maseczki ochronne wielokrotnego użytku.
Chcielibyśmy serdecznie podziękować naszym partnerom biznesowych dzięki którym mogliśmy dostarczyć na nasze stacje tak potrzebne teraz środki ochrony osobistej. – mówi Robert Nowek, Dyrektor Zarządzający siecią AVIA w Polsce i na Ukrainie. Szczególne podziękowania należą się firmie PZL Sędziszów, polskiemu producentowi filtrów, który w czasie pandemii przestawił swoją produkcję na wytwarzanie maseczek ochronnych. Dzięki temu mogliśmy dostarczyć ten deficytowy obecnie towar na nasze stacje. – dodaje Robert Nowek.
W ramach zapobiegania rozprzestrzenianiu się koronawirusa, na stacjach paliw AVIA wprowadzone także zostały specjalne zasady bezpieczeństwa, które obejmują systematycznie dezynfekowanie okolic kasy sklepowych oraz pistoletów do nalewania paliwa. Na stacjach wprowadzono także ograniczenia ilościowe związane z wpuszczaniem klientów na teren sklepu. Jeżeli na terenie danej stacji istnieje okienko do sprzedaży nocnej, sprzedaż prowadzona jest właśnie przez to okienko, aby minimalizować kontakt klientów z kasjerem. Stacje AVIA w miarę możliwości utrzymują nadal swoją ofertę gastronomiczna, ale sprzedaż odbywa się wyłącznie w systemie „na wynos” bez możliwości konsumpcji na terenie stacji. Kliencie stacji są także zachęcani do płatności bezgotówkowych kartami płatniczymi, w celu unikanie płacenia gotówką.