W ostatni weekend, 3-4 lutego 2018 br., marka AVIA miała zaszczyt sponsorować konkurs skoków narciarskich w Willingen. To kolejny konkurs w ramach Pucharu Świata, który gościł markę AVIA; poprzedni miał miejsce 2 miesiące temu, w grudniu 2017 r. w Niżnym Tagile.
Marka AVIA od wielu lat sponsoruje skoki narciarskie m.in. dlatego, że stacje paliw AVIA działają w krajach, gdzie skoki narciarskie są bardzo popularne: Niemcy (840 stacji), Szwajcaria (600 stacji), Austria (106 stacji).
Pierwsze stacje AVIA pojawiły się w Polsce w 2017 r., a do końca 2020 r. ma być ich ponad 100. Zespół pracowników UNIMOT S.A., który odpowiada za rozwój marki AVIA w Polsce, jest dumny, że nasi zawodnicy podczas wybranych konkursów występują w koszulkach AVIA na skoczniach w całej Europie. Spółka nawiązała także współpracę z najbardziej popularnym serwisem internetowym, poświęconym skokom narciarskim w Polsce http://www.skijumping.pl, który promuje zarówno skoki, jak i markę AVIA.
Więcej zdjęć z konkursów wspieranych przez AVIA znaleźć można w na stronie http://aviapolska.pl/skoki-narciarskie/